
اندوه چرا ؟! شیب ملایم داریم بر نرخ نظارتی مداوم داریم صد بار اگر شود گران تر ... خوش باش ثابت شده مردمی مقاوم داریم xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 "الاحقر"...
ادامه مطلب