
اندوه چرا ؟! شیب ملایم داریم بر نرخ نظارتی مداوم داریم صد بار اگر شود گران تر ... خوش باش ثابت شده مردمی مقاوم داریم xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 "الاحقر"...
ادامه مطلب
اشک؛ آب و نگهت؛ نانُ، سحر در پیش است به خدا از سرما این سحری هم بیش استxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 "ابر" ...
ادامه مطلب