شاید که سال بعد ...

خرید بک لینک


می بوسم و کنار دلم میگذارمت

ای حلقه حلقه غم ، به خدا میسپارمت

شاید که سال بعد نبودم کنارتو

اما رفیق تا به ابد دوست دارمت

#ع_شیرخانی_ابر

زیر باران ......

ما را در سایت زیر باران ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 16:23

صفحه بندی