بایگانی
خدایا! عمرم را در رنج غفلت از تو تباه ساختم ،جوانی م را در سرمستی دوری از تو هدر دادم
پاسخ:salam bozorgavarkhosh amadid be in kolbe darvishienshaallah dar panahe bibi do aalam bashid
ما را در سایت زیر باران ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: دوشنبه 26 تير 1396 ساعت: 1:57