
بهار آمد ، قرار آمد؟! نیامد
پیامی از نگار آمد؟! نیامد
تو رفتی و دلم ، این ، خفته در خون
دگر با خود ، کنار آمد ؟! نیامد
شبی کز گیسویت دل را ... نگاهت
به پای چوب دار آمد؟! نیامد
غرورم را چنان پیشت شکستم
به چشمت عشق خوار آمد نیامد؟!
شکستی ساز دل را و به گوش ات
طنین بغضِ تار آمد ؟! نیامد
دم رفتن ، خداحافظ که سهل است
برایت اشکم عار آمد نیامد؟
شد این جمله کلام آخرم ، آه
اگر که بر مزار آمد ...
نیامد ...
"ابر"
زیر باران ......
ما را در سایت زیر باران ... دنبال میکنید
برچسب: غرورم را شکستی,غرورم را دوست دارم,غرورم را شکستم,غرورم را لباست می کنم,غرورم را نمیشکنم,غرورم را,غرورم را شکستند,غرورم را نشکن,غرورم را شکست,غرورم را زیر پا گذاشتم, نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 2:33