ای کاش که هیچ وقت ، گریان نشوی
آواره ی غربت خیابان ، نشوی
یکبار دل مرا شکستی ، دیدی ...
این بار خدا کند پشیمان نشوی
" ا ب ر "
زیر باران ......
ما را در سایت زیر باران ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 9:37